Partner

Zento Certified Business Partner FAQ

  • 1. Cine poate deveni afiliat Zento

    Orice companie sau freelancer poate aplica să devină afiliat. Trebuie doar completat formularul de aplicare și unul dintre managerii de afiliere va lua legătura cu tine.

  • 2. Trebuie să semnez un contract pentru a deveni afiliat Zento?

    Da, după aprobarea aplicării la programul de afiliere, se va semna un contract de afiliere.

  • 3. Costă ceva să fiu afiliat Zento? Există un volum minim de vânzări?

    Nu, nu este nici o taxă și nici un prag minim care trebuie îndeplinit.

  • 4. De ce trebuie să selectez tipul programului?

    În funcție de tipul programului (afliere sau partener), cerințele, responsabilitățile și comisioane sunt diferite.

  • 5. Gestiunea lead-urilor

    Vei putea urmări ușor din contul tău lead-urile transmise de tine și stadiul lor actualizat.

  • 6. Cât timp este un lead asignat la mine?

    În baza link-ului de afiliere, un lead este asociat unui afiliat un termen de 90 de zile.

  • 7. Ce tip de organizații sunt potrivite pentru programul de afiliere?

    Organizațiile care au o audiență de eCommerce sau de tehnologie care ar putea fi interesată de o soluție de eCommerce în model SaaS.

  • 8. Care sunt cunoștinețele minime pe care trebuie să le am ca și afiliat?

    Pentru a putea prezenta corect soluția Zento și a convinge potențiali clienți să aplice pentru aceasta afiliații trebuie să aibă cunoștințe minime despre eCommerce, tehnologie, despre SaaS și despre ce este și ce oferă produsul Zento.

  • 9. Când sunt procesate plățile către afiliați?

    De îndată ce un client semnează și face plata facturii de setup, partenerul va emite factura de comision și plata va fi făcută într-un termen de 5 zile lucrătoare.

  • 10. Cum sunt comisioanele plătite?

    Partenerul afiliat emite factura pentru comision și plata este făcută prin virament bancar.

  • 11. Pe cine pot contacta legat de întrebări legate de comision sau lead-uri?

    În cazul în care în timpul programului de afiliere apar orice întrebări, poți contacta direct managerul de canal asociat contului tău.

  • 12. Alte întrebări?

    Dacă ai orice alte întrebări, ne poți scrie la partners@zentoshop.com

Acest site folosește cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și publicitatea, pentru a oferi funcții de social media și să analizăm traficul. Partajăm informații despre utilizarea site-ului cu social media-ul nostru, publicitate și analitice parteneri, care se poate combina cu alte informații furnizate sau colectate folosind serviciile lor.