Lansarea unui nou canal de vânzare: Direct-to-Consumer
Lansarea unui nou canal de vânzare are provocările sale, dar tehnologia nu trebuie să fie una dintre ele.
Pentru un brand de top, lansarea unui nou canal de vânzare este un proces cu o pregătire specială: stocuri distribuite în centre de logistică, echipă de support pregătită să răspundă clienților online, echipă de marketing cu campanii pregătite pentru lansare etc. Ultimul lucru de care ai nevoie este de un proces impredictibil de realizare a magazinului online.
Acesta este motivul pentru care am proiectat un proces de lansare ușor de urmărit, rafinat în ani de experiență, astfel încât să urmărești ușor statusul proiectului tău.
Lider în electrocasnice
Rowenta este un brand de tradiție în piața din România și lider mondial pentru articole de îngrijire personală și curățenie.
Groupe SEB, compania care deține brandul Rowenta, este prezent în peste 150 de țări și deține un portofoliu unic de peste 30 de branduri de top. De la crearea sa, compania a fost un jucător cheie prin produsele sale inovative care îmbunătățesc viața consumatorilor din lumea întreagă.
Compania are o strategie pe termen lung concentrată pe inovație, dezvoltare internațională, competitivitate și servicii oferite clienților. Multi-cultural și multi-creativ, compania are peste 34,000 de angajați în peste 60 de țări, cu o viziune comună în dezvoltare sustenabilă, profesionalism și pasiune pentru inovație.
Provocarea
Fiind parte dintr-un grup multinațional prezent în peste 150 de țări, magazinul Rowenta trebuie să respecte standardele ridicate de conformitate și securitate impuse la nivel central.
Un element prioritar în noul canal D2C a fost prezentarea produselor într-un mod cât mai detaliat, pentru a veni în ajutorul clienților care vor să achiziționeze sau doar să se informeze despre un produs și caracteristicile sale.
Scalabilitatea și extensibilitatea soluției pe termen lung sunt de asemenea un element important pentru noul magazin, iar disponibilitatea unor integrări avansate și extensibilitatea pentru viitoare integrări a fost un alt aspect cheie în implementarea Zento.
Soluția
Fundația solidă Zento bazată pe Magento 2 a îndeplinit în totalitate nevoile de conformitate, securitate și stabilitate la nivel global pentru Rowenta și a oferit garanția suportului pe termen lung.
Design-ul personalizat până în cele mai mici detalii a avut ca prioritate organizarea unui catalog ușor de explorat pentru vizitatori și prezentarea produselor cu un nivel de detalii care nu este posibil decât într-o implementare de tip Direct-to-Consumer.
Frontend-ul PWA inovativ al Zento integrează design-ul într-o experiență superioară utilizatorilor, bazat pe viteză de navigare și timp de răspuns instantaneu.
Integrările cu soluțiie de ERP, WMS și marketing au fost esențiale în construirea unui canal de vânzare care poate scala odată cu creșterea preconizată.
Arhitectura de hosting în cloud asigură un echilibru perfect între costuri reduse și scalabilitate în perioade de vârf, iar securitatea este de neegalat pentru soluțiile tradiționale.